K dispozici jsou dva základní druhy plateb - zdarma a placená verze.
Při kombinaci dopravy Zásilkovna a online platba Kartou nebo Online bankovním převodem je doprava i platba zdarma.
Není to o tom, že bychom chtěli vydělávat na dopravě, ale o tom, že při online platbě zákazníka cenově zvýhodníme, protože je tento druh platby výhodnější a rychlejší.
Jak probíhá celý proces online plateb?
- vyberete si zboží v e-shopu
- kliknete na „koupit“ v e-shopu, vstoupíte do košíku a vybere si platební online metodu (karta, bankovní převod)
- následně budete přesměrován/a z e-shopu na webové rozhraní platební brány ComGate pro platbu kartou nebo rozhraní banky pro platbu bankovním tlačítkem. Pokud v e-shopu nedošlo k výběru platební metody, zobrazí vám platební brána nabídku s výběrem platebních metod
provede platbu a budete přesměrován/a zpět na stránky e-shopu - e-shop je obratem informován o výsledku platby a nakonec jste přesměrován/a zpět na e-shop (přesměrování probíhá pomocí šifrovaného HTTP redirectu), kde objednávku potvrdíte a odešlete
Detailní popis postupu najdete zde.
Další možnosti platby je možno realizovat obvyklými způsoby :
- dobírkou - platíte hotově řidiči při převzetí, tzv. "z ručky do ručky"
- dobírkou platební kartou - platbu realizujete svou platební kartou u řidiče při převzetí objednávky. Platit lze všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice přímo u řidiče při převzetí zásilky. Platbu kartou nelze kombinovat s platbou v hotovosti.
- hotově - platbu provedete hotově při osobním převzetí na naší adrese
V souvislosti s Kontrolním hlášením k DPH je od 1.1.2016 nutné uvádět DIČ i pro neplátce DPH. U fyzických osob (živnostníci) CZ+rodné číslo, u právnických osob CZ+IČO.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
